بهشت خزر

بهشت خزر
که مازندران شهر ما یاد باد / همیشه بر و بومش آباد باد 
نويسنده و مدیر وب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهشت خزر و آدرس beheshtekhazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 خدایا

تـــو نادیده می ‌گیری
مــن هم نادیده می گیرم
تـــو خطاهایـم را مـــن عطاهایـت را...

My dearest God! you and I both over look You, my faults and flaws
Me, your munificence and benefaction… 

 

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت23:53---16 تير 1392
ینو کسی برام فرستاده مال من نیست

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.....



غریبه
ساعت13:59---9 بهمن 1391
باریکلا

ماه فقط مال من نبود
ساعت17:47---3 آبان 1391
سلام ته این جا چه کار کاندی..........خوار حداقل از ساری چیزی باییرا.......اما ساروی ها چی گناه ندارمی.........من مازندرانی هستم اگر خواستی تبادل لینک کنی خبرم کن منتظرتم

مینا(باران خوشبختی)
ساعت17:58---16 شهريور 1391
سلام دوست عزیز
خوشحالم که همچین وبلاگ زیبا وبامطالب زیبا دارید لذت بردم
خوشحال می شوم که به وبلاگ من هم سربزنید
جنگل وکوه ودریای مازندران/دماوندوغول بی دست وبای مازندران
سبزه ودریا وساحل وشنزار زیبنده/همه باشندنشانی ازسازندگی های سازنده
اگردیدی نشانی ازدماوندولار/بدان درشهرآمل است بایدار
اگرکوه بینی وییلاق وبلور/همه باشدجلوه ای ازمهدبلور


اجی فرشته
ساعت14:15---2 تير 1391
سلااااااااااام خوبی شما ؟شرمنده من دور اومدم اما این پستتون خیلی قشنگ بود عزیزم
به ما هم سر بزن


reza
ساعت14:36---8 خرداد 1391
سلام وب جالبی داری اگه خواستی به من هم سری بزن

نظرت یادت نره

منتظرتم

www.rezasrs.lxb.ir
پاسخ:سلام، ممنون که سر زدی. چشم منم بهت سر میزنم.


داداش ایلیا
ساعت1:30---6 خرداد 1391
سلام



خدایا ببخش مرا که تو را ندیدم در دیدنیهایی که دادی ودیده نشدند در دیدگان خاموش وتاریک من .داشتم آنچه را میخواستم در آرزوهای رویایی وسرابهای بیابان زندگیم و خود کور بودم از تشنگی غالب شده بر دلی که سنگ شده بود و چشمی که کور و لبی که خاموش از سپاس از تو .. مرا بر همه ی نا دانسته هایم ببخش و مهربانیت را مهربانانه تر بر من ببار در فصل گرم و سوزان جهالتم ..



ایلیا پاسخ:سلام، خیلی قشنگ بود. اگه دوست داشتین جمله های قشنگتون رو برام بزاریدخوشحال میشم با اسم خودتون زیر عنوان به رنگ خدا بنویسم.


ميلاد
ساعت23:05---2 خرداد 1391
آها درسته،حق با شماست كاملا موافقم. خيلى ممنونم كه توضيح دادين.

هر دوتا. نام ميلاد رو پدرم انتخاب كرده و بهمن رو دوستام.

داستانش اينه كه يكى از دوستام اسمش بهمن بود كه به رحمت خدا رفت اما چون اخلاق و رفتارش تقريبا مثل من بود دوستام منو بهمن صدا ميكنن.اين واقعا برام يه افتخاره اما لياقتشو ندارم. الانم تو فكر امتحانات و كنكور بودم حواسم نبود قبلا خودمو با چه اسمى معرفى كرده بودم،عذر ميخوام.
پاسخ:خدا رحمتشون کنه،خواهش میکنم موفق باشی


ميلاد
ساعت21:54---2 خرداد 1391
بازم سلام

حواستون بود خزر رو با (ذ) نوشتم:-D مغزه ديگه،بعضى وقتا اشتباه ميكنه.

اگه قسمت شد حتما ميام،اما خوزستان كجا مازندران كجا!

شنيدم مازندرانى ها مهمان نوازن ولى باز ببخشيد دوباره مزاحم ميشم فقط يه سوال داشتم.

چرا ساحل نشينان هيچ وقت دريا رو نمى بينن؟ مگه قايق نيست يا...؟
پاسخ:سلام.بله حواسم بود ،مسلما غلط املایی که نیست غلط تایپیه!!!همون دوستانتون که اومدن کیاسر، خوزستانی بودن دیگه، پس مسافت نمیتونه مانع مسافرت شه.بله مازندرانیا مهمون نوازن شما هم هر وقت هر سوالی داشتین در مورد مازندران میتونید بیاید اینجا و بپرسید اصلا معذرت خواهی لازم نیست. اینکه گفتم ساحل نشینان دریا رو نمیبینن منظورم این نبود که قایق نیست و.... منظورم اینه که آدم وقتی یه نعمتی رو داره به چشمش نمیاد مثل سلامتی، مثل پدر و مادر، مثل دریا، منظورم اینه که چون همیشه جلوی چشممونه اون طور که باید ازش بهره نمیبریم.حالا من یه سوال داشتم ، شما آقای بهمن هستید یا آقای میلاد؟؟؟؟

بهمن
ساعت18:35---2 خرداد 1391
سلام دختر خذر

خوش به حالتون كه به درياى خذر نزديكين،خيلى دوست دارم از نزديك مناظر زيباى مازندران رو تماشا كنم

تا حالا كياسر رفتين؟ جاى خيلى با صفائيه. من نرفتم ولى تعريفشو از دوستام زياد شنيدم.

راستى همه مازندرانى ها اينقدر خوب صحبت ميكنن؟

واقعا وبلاگ خوبى دارين من وبلاگ ندارم اما براتون آرزوى موفقيت ميكنم.
پاسخ:سلام، ممنون که بهم سر زدین و نظر دادین. هموطن من، ساحل نشینان هیچ وقت دریا رو نمیبینن. خزر واسه شماها قشنگ تره تا واسه ما. کیاسر نرفتم ولی همه جای مازندران قشنگ و باصفاست. حتما تشریف بیارین، آخه شنیدن کی بود مانند دیدن. در مورد مازندرانی ها هم باید بگم شک نکنید که مشت نمونه خرواره. منم براتون آرزوی موفقیت دارم بازم بهم سر بزنین.


رسا
ساعت22:35---1 خرداد 1391
سلام دختر خوب خزر از وبلاگ منم دیدن کن اگه اومدی نظر یادت نرهسلام .خواستم بیام ولی متاسفانه آدرس نزاشتین

امير
ساعت0:19---28 ارديبهشت 1391
سلام...با مطلب جديدي در خدمت هستمپاسخ:سلام. بهتون سر میزنم

امير
ساعت22:58---25 ارديبهشت 1391
سلام

درود بر مازندران زيباپاسخ:سلام.ممنون از لطف شما


ملوسک
ساعت21:04---21 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم

لینکت کردم

ولی تو منو لینک نکردی ها هنوز

لطفا لینک کن . مرسی
پاسخ:سلام. دوست من اگه دقت کنید وب شما با اسم ملوسک شاپ در لینک دوستان من وجود داره.


ملوسک
ساعت21:04---20 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم

وبلاگ خوشگلی داری . تبریک می گم .

مایلم با وبلاگت تبادل لینک کنیم . اگه موافقی آدرس وبلاگ منو با اسم ►► ملوسک شاپ ◄◄ لینک کن . بعدش بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم .

www.malusak72.mihanblog.com



موفق باشی گلم


پاسخ:سلام ممنون از لطفتون. من شما رو لینک کردم.


آجی فاطمه
ساعت19:47---20 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم مرسی که سرزدی ایشالله اون روز برسه منم لینکت کردم
پاسخ:سلام خانمی. خواهش میکنم عزیزم.ممنون از لطفت


ميلاد
ساعت22:58---19 ارديبهشت 1391
سلام

از اينكه لينكم كردين،سپاسگذارم.
پاسخ:سلام ، خواهش میکنم .


امیررضا
ساعت14:33---18 ارديبهشت 1391
درود. خیلی ممنون که سر زدی خوشحالمون کردی من که لینکت کردم اگه خواستی شما هم منو بلینک.
پاسخ:باکمال میل. وبلاگت حرف نداره. اسمشم برازندشه . واقعا آفرین


Maryam
ساعت13:36---18 ارديبهشت 1391
سلام عزيزم مرسي از لطفت راستي من بچه بابلم چه وب نازي داري منم با افتخار بهشت ايرانمون رو لينك كردم مازندران واقعا بهشت خيلي خوشحالم كه با تو اشنا شدمپاسخ:خواهش میکنم،نظر لطفته.چه خوب که هم استانی دراومدیم. منم خیلی خوشحالم و از اینکه لینکم کردی ممنونم

ميلاد
ساعت16:31---17 ارديبهشت 1391
سلام دختر خزر

اميدوارم حالتون خوب باشه

مزاحم شدم بگم كه بنده نظر شمارو در وبلاگ(ورود دخترا ممنوع) ديدم و واقعا شگفت زده شدم از طرز بيانتون.

ميدونى پسرا هم از دخترا متنفر نيستن بلكه خيلى هم دوستشون دارن ولى فكر ميكنن با اين كارا ميشه نظرشونو جلب كرد.

راستىبهشت زيبايى دارين تبريك ميگم بابت مطالب خوبشم تشكر.

در دهكده سرگرمى لينكش ميكنم.

هرموقع وقت كردين بهم سر بزنين خوشحال ميشم.

موفق باشين
پاسخ:سلام.ممنون از لطفتون. در مورد وبلاگ (ورود دخترا ممنوع) حرف شما درسته یعنی اگه غیر از این باشه تعجب داره.این اصلا تو فطرت دختر و پسر گذاشته شده که همدیگه رو دوست داشته باشن.من هم تو اون وبلاگ نظر خودم رو اعلام کردم. تو بهشتمون هم پذیرای همه هموطنای عزیزمون هستیم.


مدلینا
ساعت16:17---12 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم ممنونم که به من سر زدی من هم شما رو لینک کردم ممنونم که لینکم کردی.پاسخ:سلام دوست خوبم. منم از شما ممنونم که یهم سر زدید و لینکم کردید.

امیرحسین پاکزاد
ساعت14:29---12 ارديبهشت 1391
سلام.ممنونم از لطفتون.منم شما رو لینک کردم.موفق باشی
پاسخ:سلام.خواهش میکنم شما هم موفق باشی


مهدی محمدی اطاقسرا-بایسیکل تور بابل
ساعت22:13---31 فروردين 1391
سلام
شما هم در تبادل لینک وبلاگم با نام بهشت خزر لینک شده بودید کمی دقت کنید مشاهده می کنید.


kamran
ساعت0:44---31 فروردين 1391
سلام دوست گلم سليقه خوبي در وبلاگت به خرج دادي اگه دوست داشتي از وبلاگت در آمد هم داشته باشي به من حتمي سر بزنپاسخ:ممنون.نظر لطفتونه

یه دیوونه
ساعت15:37---24 فروردين 1391
Selam haj khanem!!! mazeroon ke faghet babool o babolsar o fereydonkenar o natel kenar o khazar shahr o noor nie!!! vaght hakerdi bala bala ha boor bavin sevadkooh chiti haste!!! mardem mirne sangede o alashte manzareste! keje kar dari?!
پاسخ:آخه شما که نمیدونی چرا این حرف و میزنی؟ من تو وبلاگ قبلیم از همه جای مازندران گفتم اما چون همین امروز آدرس وبلاگم رو عوض کردم نمیخوام همه مطالبم رو یه دفعه بزارم .شما هفته و ماه های آینده هم به وبلاگ من سر بزن ببین مازندران کجاست.البته وبلاگ من که نه وبلاگ همه هم استانیهای عزیزم


سایه
ساعت15:27---24 فروردين 1391
سلام از وبلاگت دیدن کردم

تو هم بیا به ما یه سر بزن و نظر بده

دوست نداشتی دیگه نیا امتحانش مجانیه

منتظرت هستم

اومدی نظر یادت نره


پاسخ:سلام مرسی از لطفت .در اولین فرصت یه سر میام پیشت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 بهمن 1398برچسب:, ] [ 13:45 ] [ دختر خزر ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام،به وبلاگ خودتون خوش اومدین. اینجا مازندرانه (بهشت خزر) منم یه دختر مازندرانی ام.هدفم از ساختن این وبلاگ معرفی مازندران به هموطنای عزیزمه. دوستای خوبم نظر یادتون نره،چون باعث دلگرمیم میشه. از انتقاد و پیشنهادتون هم بی نهایت خوشحال میشم. beheshtekhazar@gmail.com تاریخ تولد وب:1390/11/28
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 92357
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 113
تعداد آنلاین : 1